Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kampung Ayer Hitam, Maleisië van Tanita Thijs - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kampung Ayer Hitam, Maleisië van Tanita Thijs - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Blijf op de hoogte en volg Tanita

13 September 2014 | Maleisië, Kampung Ayer Hitam

Goede nacht voor jullie en morgen voor ons!

Wij zijn veilig aangekomen op Kuala Lumpur, een mooie vlucht van 12 uur. Alles helemaal zen en prima service!
Volop eten en drinken, dekentje, kussen, airco, eigen tv schermpje en 5 stoelen voor jezelf! Helemaal goed!
Tot het laatste half uur, heftige turbulentie, lichten uit en de piloot moest even zijn "announcement" kwijt.
Ik dacht: "ja hebben wij dit, prima vlucht en dan zal je net zien dat het, het laatste half uur mis gaat. Vast een video met hoe je moet handelen met turbulentie, welke houding je moet aannemen, hoe het glijbaantje werkt..."
Van alles ging er door m'n hoofd en begon al aardig te zweten, Thijs wist het ook niet. Andere mensen begonnen ook al zenuwachtig om zich heen te kijken, dat stelde me al helemaal niet gerust.
Toen ging het schermpje aan en was het alleen maar een filmpje over wat je allemaal kon doen op het geweldige vliegveld van Kuala Lumpur.
Heeeel! Erg opgelucht dat het niet het doem senario was, dat ik had bedacht! Maar ergens ook een beetje boos? om zo'n moment uit te kiezen voor een stomme announcement!

À fijn, we zijn geland! Aangekomen op het vliegveld, moesten we met een soort van metro naar de volgende gate!
Ook een hele belevenis! Maar dat voor thuis.

Wij zitten nu lekker op een ligstoel te wachten op onze volgende vlucht naar Medan, Sumatra.

Wij houden jullie op de hoogte!

• 13 September 2014 - 09:13

Ingrid:

Hoi jongens,
    Zeker angstig, zo n turbulentie tijdens de beruchte vlucht naar Kuala Lumpur!
    Opgelucht dat jullie goed zijn aangekomen inmiddels in Medan. Wij hebben ondertussen een normale nacht achter de rug, met om 5.07 uur een SMS van Thijs, die ik dan ook meteen hoorde.....Ik denk dat ik er "op sliep".rustig aan en veel moois....
    Groetjes ingrid.

• 13 September 2014 - 10:48

Judith:

Hoi hoi, wat fijn dat jullie vlucht zo goed is verlopen. Moest wel lachen om die "announcement", maar beter zo dan andersom. Nu is het vooral genieten en bijkomen van de reis! Over Donna hoeven jullie je geen zorgen te maken ze is nog steeds vrolijk en ondeugend!!
    Xx