Tiara hotel, Medan - Reisverslag uit Madras Hulu, Indonesië van Tanita Thijs - WaarBenJij.nu Tiara hotel, Medan - Reisverslag uit Madras Hulu, Indonesië van Tanita Thijs - WaarBenJij.nu

Tiara hotel, Medan

Blijf op de hoogte en volg Tanita

13 September 2014 | Indonesië, Madras Hulu

En daar zijn we dan, samen in Indonesië!

Toen we aan het wachten waren op de vlucht naar Medan, trok Thijs de stoute schoenen aan en heeft aan een ouder stel gevraagd waar hun reis heen ging. En geloof het of niet, ze maken precies dezelfde reis! Lotgenoten, altijd fijn!
De vlucht van Kuala Lumpur naar Medan verliep prima, iets later vertrokken dan op de planning.

Dan.. De reis naar het hotel. Man o man! Wij vonden Marrakech al hectisch, maar hier slaat het echt alles! Geen enkele regelmaat! Het enige regelmatige wat je hoorde was getoeter.
Rennende kinderen, overal scooters met iets teveel personen of 100 pakketjes met kroepoek of hangende jerrycans. Om over de totaal verroeste auto's met deuken nog maar niet te beginnen!
Een reis van een uur door een straat met kleine krotten en geïmproviseerde winkeltjes tot grote moderne auto bedrijven. Zo divers!
(Voor pap: we zijn ook SNEL langs "Durian Palace" gereden, hihi)

Na doodsangsten uit te hebben gestaan in de auto, kwamen we aan bij het Tiara hotel. We werden vriendelijke ontvangen met een welkomst drankje, waarvan we de inhoud nog steeds niet weten en ik niet wil weten!
Om 12.30 met de sleutel naar de kamer en Thijs lag gelijk knocked out op bed! We hebben tot 15.00 een siësta gehouden, hierna weer fris en fruitig! Om 18.00 plaatselijke tijd was het de bedoeling de rest van de groep te verwelkomen en kennis te maken. Helaas kregen wij zojuist te horen dat de groep zich nog tussen Jakarta en Medan bevindt doordat er problemen waren met hun bagage.
Die zien we dus wel bij het ontbijt!

Wij gaan nu lekker slapen!
Morgen weer een heel nieuw avontuur!

• 13 September 2014 - 20:44

Coba:

Hartstikke leuk dat we van jullie reis mogen meegenieten. Hoe leuk is dit? Veel plezier!

• 13 September 2014 - 22:23

Judith:

Dat snel langs "Durian Palace" begrijp ik wel! Hihi

• 14 September 2014 - 07:38

Elisah & Isaiah :

Haha, zie nu pas dat ik hier kan reageren. Wat fijn dat je nu al zo uitgebreid verslag doet poepie!!!! Blijven doen alsjeblieft. Ik hou ervan. Lekker genieten met elkaar & doe voorzichtig. Een heeeeeele dikke kwijlzoen van Isaiah en n kleine kus van mij!

• 14 September 2014 - 09:32

Paul:

Je verhaal is erg beeldend Tanita. Daar hou ik van. Hopelijk heeft het ander deel van de groep snel haar bagage en kan de groepsreis beginnen. Ik zal voorstellen om in Dordrecht de Medanstraat wat meer op het echte Medan te laten lijken:-).

• 14 September 2014 - 12:07

Eveliene:

Leuk jongens, om het zo te kunnen lezen!
    Ben benieuwd naar de excursies!
    Veel plezier samen xxx