Bromo - Reisverslag uit Barurejo, Indonesië van Tanita Thijs - WaarBenJij.nu Bromo - Reisverslag uit Barurejo, Indonesië van Tanita Thijs - WaarBenJij.nu

Bromo

Blijf op de hoogte en volg Tanita

29 September 2014 | Indonesië, Barurejo

Vandaag was een geweldige dag! Wat een ervaring! De bromo vulkaan beklimmen, ontbijten bij zonsopkomst en kokhalzen bij de zwavelluchten.
Dit verhaal komt als we thuis zijn, als jullie dat willen horen!
We zijn heel erg moe, we hebben de zonsopkomst gezien en de zonsondergang in het zwembad, geweldige laatste dag op Java gehad dus!
Morgen vertrekken we met de boot naar Bali, waar we aan onze rust vakantie willen gaan houden!

Voor nu weltrusten en tot ik Bali!
X T&T

• 29 September 2014 - 15:54

Judith:

Wij willen alle verhalen horen! Natuurlijk willen wij ook alle foto's en alles wat is gefilmd zien. Kan niet wachten.

• 30 September 2014 - 00:28

Paul:

Rust maar lekker uit en denk terug aan alle mooie herinneringen en avonturen van de afgelopen weken.

• 30 September 2014 - 10:50

Mirjam:

Jeeeee wat is dat snel gegaan!!! Nu Bali!! Heb genoten van jullie verhalen! Kom de film gauw bij jullie bekijken!! Nog heeeeeel veeeel plezier op Bali!!! En laat je lekker verwennen!!! Dikke kuss!!!