Bali - Reisverslag uit Tanjungbenoa, Indonesië van Tanita Thijs - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Tanjungbenoa, Indonesië van Tanita Thijs - WaarBenJij.nu

Bali

Blijf op de hoogte en volg Tanita

30 September 2014 | Indonesië, Tanjungbenoa

Vandaag aangekomen op Bali!
Wat zijn we moe, van al die indrukken. Vanmorgen om 06.30 vertrokken vanuit Kalibaru, 2 uurtjes naar de boot gereden. Eenmaal op de boot, weer worden bestookt met mannen die graag een neppe rayban willen verkopen voor 800.000 rupiah, zo'n 52 euro! Die bril is denk ik ingekocht voor 52 cent, maargoed niet gekocht!
Na een half uurtje aangekomen op Bali! Een uurtje later dan op Java, met Nederland verschillen we dus nu 6 uur!
Na een lange busrit, afscheid genomen van de groep bij hun hotel. Wij gingen verder met een privé taxi naar ons ge-upgrade hotel. Wat een prachtig hotel is dit! Ramada Benoa!
Bij aankomt vriendelijk ontvangen, zoals overal. Gelijk gereserveerd om donderdag te winkelen in de Discovery mall, mogen alleen nog kleding meenemen, anders past het niet hihi.
Het hotel verkend, het is zoals ik al zei prachtig. 2 heerlijke zwembaden waarvan 1 aan de zee. Nu net heerlijk gegeten en gaan zo lekker douche en naar bed. Morgen een hele dag lekker luieren en zonnen!

Tot snel! X T&T

• 30 September 2014 - 14:28