Onze laatste avond in Indonesië - Reisverslag uit Tanjungbenoa, Indonesië van Tanita Thijs - WaarBenJij.nu Onze laatste avond in Indonesië - Reisverslag uit Tanjungbenoa, Indonesië van Tanita Thijs - WaarBenJij.nu

Onze laatste avond in Indonesië

Blijf op de hoogte en volg Tanita

02 Oktober 2014 | Indonesië, Tanjungbenoa

Gisteren niet onze belevenissen kunnen delen, aangezien wifi er hier in het hotel uitlag! Heel veel mensen in de lobby gezien, klagen omdat er geen wifi beschikbaar was. Zelfs redelijk in paniek! Grappig, zelfs op vakantie snakken naar internet!
Gisteren onze enigste bruiningsdag gehad! Heerlijk was het, maar komen niet bruin terug. Dit maakt onze vakantie niet minder geweldig hoor!
Vandaag om 9.00 opgestaan en gaan ontbijten, om 10.30 vertrokken naar Kuta! Winkelen in de Discovery mall, met uitzicht op de zee. Het was een gezellige dag!
Om 17.30 weer terug naar ons hotel, waar we bij het restaurantje Tao hebben gereserveerd voor 20.30. Vervolgens onze was op willen halen, weer een verhaal apart hoor! Niet alles aanwezig, wij boos terug, meneer zenuwachtig. Thijs boos omdat zijn trainingspak vermist was en ik omdat mijn mooie joggingsbroek weg was! Komen we terug in onze kamer, proberen af te koelen.. Was het netjes opgehangen in een dichte kast. Weer helemaal blij, bikini en zwembroek aangetrokken en gaan zwemmen! Het is hier om 18.00 al helemaal donker! Wij hebben dus romantisch in het maanlicht gezwommen! Wat een geweldige afsluiter voor deze aller mooiste vakantie ever!
Zometeen nog lekker uiteten en daarna heerlijk slapen! Morgen worden wij om 13.05 opgehaald, voor jullie 07.05! Wij vliegen om 16.05 voor jullie 10.05, richting Kuala Lumpur. Daar zullen wij 5 uurtjes moeten wachten tot onze vlucht naar Amsterdam. Op zaterdag om 6.45 Nederlandse tijd zullen wij aankomen op Schiphol! Vol verhalen en volle backpacks!
We kunnen niet wachten alles met jullie te delen en te kroelen met onze Donna!

Tot zaterdag!
Liefs T&T

• 02 Oktober 2014 - 15:41

Ingrid:

Een hele goede terugreis naar Nederland!!

• 02 Oktober 2014 - 17:01

Judith:

Fijne vlucht. Wij zullen er staan hoor, samen met Donna!!

• 02 Oktober 2014 - 19:12

Paul:

Goede reis en we zijn benieuwd naar jullie verhalen! Paul

• 02 Oktober 2014 - 20:26

Theo Tiebosch:

Lieve Tanita en Thijs

het bruinings gehalte is niet recht evenredig met de kwaliteit van de reis!!
    jullie enthousiasme zegt genoeg, jullie hebben genoten.
    En jullie komen weer graag naar huis.

goede en fijne thuisreis .

h.gr. xx Oma Hanny en Opa Theo