Jungle tocht - Reisverslag uit Bukit Lewang, Indonesië van Tanita Thijs - WaarBenJij.nu Jungle tocht - Reisverslag uit Bukit Lewang, Indonesië van Tanita Thijs - WaarBenJij.nu

Jungle tocht

Blijf op de hoogte en volg Tanita

15 September 2014 | Indonesië, Bukit Lewang

Hallo allemaal!

Vanmorgen om 07.00 vertrokken om opzoek te gaan naar de orang oetan!
Wat een tocht, zijn pas net terug! Maar.. We hebben ze gevonden! Wat een prachtige dieren.
Dit was denk ik wel de samaria kloof x10.
Om een beeld te geven zal ik een foto uploaden met hoe mijn broek er uit zag, ja zag want heb hem moeten weggooien! Totaal uitgescheurd! Oef oef.
Wij zitten nu lekker aan de pisang goreng en saté ayam en gaan zo onze weg vervolgen naar een hotel met warm water!
Dat is ongeveer nog een uurtje of 4 met de bus! Dus ongeveer zo'n 15 kilometer! ;)

Wij wensen julli een fijne maandag!
Liefs T&T

• 15 September 2014 - 15:09

Judith:

Dit was weer zo'n dag die jullie niet snel zullen vergeten, net als de samaria-kloof.
    Geniet nu maar van het luxe hotel en het warme water! Xx

• 15 September 2014 - 18:22

Paul:

Leuk filmpje via whatsapp . Jullie hebben dat "stelletje apenkoppen" echt gezien. Bijzonder hoor. Warm water lijkt zo vanzelfsprekend. Dan geniet je er extra van vandaag en morgenochtend .

• 16 September 2014 - 08:07

Guusje Van Zelst:

Ik lees dat jullie in een paar dagen meer beleven dan wij in een half jaar! Veel plezier en wat bijzonder om die orang oetans te hebben gezien!